تبلیغات
شرکت حسابداری و حسابرسی محـــاسبان خبـــــره - مطالب مرداد 1396
" ارائه دهنده خدمات حسابداری و حسابرسی در استان خوزستان با همکاری تیم مجرب و حرفه ای"
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
آغاز به کار دفتر جدید شرکت محاسبان خبره در" پایتخت ایران"

شرکت محاسبان خبره، ارایه دهنده خدمات حرفه ای حسابداری و حسابرسی، دفتر جدیدی در شهر تهران  به منظور خدمت رسانی سریعتر و در دسترس بودن افتتاح نمود. دفتر جدید با بهره گیری از اساتید و حسابداران خبره  ، در واقع  دفتر مرکزی این شرکت در شهر تهران خواهد بود.

آقای "محمد باغبان" عضو انجمن حسابداران خبره ایران و مدیر شرکت محاسبان خبره در این خصوص اظهار داشت ، افتتاح دفتر جدید شرکت محاسبان خبره در شهر تهران ، گام مهم دیگری در جهت تحقق هدف در دسترس بودن و خدمت رسانی فراگیر به فعالین اقتصادی در سراسر کشور  می باشد.

وی افزود : افتتاح دفتر تهران اولین تغییر در میان تغییرات مهم شرکت در سال1396 است. در شرایط فعلی اقتصادی کشور و با توجه به قوانین جدید مالیاتی نیاز به استفاده از مشاوره مالی و مالیاتی و خدمات حرفه ای حسابداری و حسابرسی بیش از پیش احساس می شود.

انتظار می‌رود دفتر جدید موجب افزایش خدمات رسانی در حوزه های حسابداری و حسابرسی و مشاوره های مالی و مالیاتی  فراهم نماید.

خدمات حسابداری اخیراً به واسطه تغییرات بنیادی قوانین مالیاتی کشور و استانداردهای بین المللی حسابداری دست خوش تغییرات بسیاری شده است.

شرکت محاسبان خبره در حوزه مشاروه مالی و مالیاتی و ارایه خدمات حرفه ای حسابداری و حسابرسی  از تیمی مجرب با بیش از 15 سال سابقه برخوردار بوده و اخیراً نیز به موفقیت چشم گیری در زمینه ارایه "خدمات حسابداری از راه دور" دست یافته است.

دفتر مستقر در شهرستان اهواز نیز کماکان همچون گذشته پاسخگوی مدیران و فعالین اقتصادی می باشد.

آدرس دفتر تهران:

تهران- فلکه اول صادقیه   شماره تماس : 09124130350

آدرس دفتر اهواز:

اهواز – خیابان نادری   شماره تماس : 09163050021

شرکت حسابداری و حسابرسی محاسبان خبره (عضو انجمن حسابداران خبره ایران) و(عضو انجمن حسابداری  ایران) و(عضو انجمن حسابرسی خبره ایران)



در صورت مفقود شدن دفاتر قانونی چه اقدامی کنیم؟
بر اساس ماده ۱۳ آئین نامه تحریر دفاتر قانونی تبصره ۳  در مواردی که دفاتر موضوع این آیین نامه توسط مقامات قضایی یا سایر مراجع قانونی و یا به عللی خارج از اختیار مودی از دسترس مؤدی خارج شود و صاحب دفتر از تاریخ وقوع این امر حداکثر ظرف سی روز دفاتر جدید امضاء، پلمب و عملیات آن مدت را در دفاتر جدید ثبت کند، تاخیر ثبت عملیات در این مدت به اعتبار دفاتر خللی وارد نخواهد کرد.

طبق بند ۶ ماده ۲۰ (موارد رد دفاتر) در اجرای مقررات تبصره ۳ ماده ۱۳ این آیین نامه در مواردی که دفاتر مزبور به ادعای مؤدی از دسترس وی خارج شده باشد و غیراختیاری بودن موضوع مورد تاییداداره امور مالیاتی ذیربط قرار نگیرد موجب رد دفاتر و مشمول بند ۳ ماده ۹۷ خواهد شد.